ASP Vam nudi softverske pakete izrađene po najsavremenijim svetskim standardima i prilagođene potrebama našeg tržišta. Paketi su namenjeni osiguravajućim društvima, lokalnoj samoupravi, vodovodima, objedinjenoj naplati komunalnih naknada i usluga i sportskim savezima.
NOVOE Potpis
Kompletno rešenje za elektronsko potpisivanje dokumenata
- Potpuna kontrola
- Distribucija potpisanih dokumenata
- Praćenje stanja poslatih dokumenata, da li su potpisana i kada
- Multiplatformsko rešenje
- Kao uređaj za prijem i potpisivanje mogu se koristiti PC računari, tableti, mobilni telefoni
- Visok nivo sigurnosti
- Pristup rešenju uz dvofaktornu autentifikaciju (email i mobilni telefon)
- Sva komunikacija je kompletno kriptovana
- Jednostavna integracija
- Izolovano rešenje koje se integriše sa okruženjem klijenta preko servisa (Restful API)
- Multijezičnost
- Pročitajte više >>>
ASP.Ins
Softverski sistem za podršku poslovima neživotnog osiguranja
- Autorizacija korisnika
- Zajednički podaci
- Razvoj poslovanja
- Prodajna mreža
- Stroga evidencija
- Prodaja osiguranja
- Fakturisanje
- Naplata
- Premijsko knjigovodstvo
- Likvidacija štete i obrada regresa
- Statistička baza
ASP.Revolve
Softverski sistem za podršku poslovima reosiguranja
- Autorizacija korisnika, konfiguracija i multjezičnost
- Zajednički podaci – prostor (zone po Solvence II, regije, poslovni partneri, klasifikacije, pravila za vrste pokrića)
- Ponuda – prijem Zahteva za ponudu (ne izrada Ponude)
- Ugovor – evidentiranje strukture
- Aneks Ugovora – ugovor za sledeću godinu, izmene elemenata
- Tehnički deo : Digitalizacija obračuna (TIS), Elektronski prijem, Automatska analitička podela po strukturi ugovora (risk, segment, LOB, COB)
- Obračun za aktivne ugovore
- Obračun za pasivne ugovore
- Analitičko knjigovodstvo
- Izveštavanje
ASP.Štete
Softverski sistem za podršku poslovima likvidacije šteta u osiguravajućim kompanijama
- Prijava štete :
- Mesto štetnog događaja – prema državnom registru prostornih jedinica, registru puteva
- Konsultovanje Baze motornih vozila (MUP)
- Konsultovanje Baze registra polisa AO
- Registracija štete :
- Provera prema mestu štetnog događaja
- Automatsko formiranje zahteva
- Prosleđivanje (zaduženje) zahteva na obradu
- Obrada zahteva
- Obrada zahteva – materijalna, nematerijalna,
- Obrada regresa,
- Obrada sudskih šteta,
- Obrada sudski regresni,
- Obrada izvršni postupak,
- Reaktivacija štete
- Registar šteta
- Elektronsko plaćanje
- Analitičko knjigovodstvo
- Prenos u Glavnu knjigu
ASP.CRO
Softverski sistem za nezavisnu deduplikaciju lica
- Uloga CRO-a je da omogući deduplikaciju fizičkih i pravnih lica iz više aplikativnih sistema korisnika
- Korišćenje mikroservisa koji opslužuju registar objekata (fizička i pravna lica, teritorija) i obezbeđuju asinhronu integraciju prema drugim sistemima
- Integracija mikroservisa sa asinhronim message queue servisom (Rabbit MQ odnosno sličnim) za objavljivanje promena u registru CRO
- Vođenje istorije svih promena na objektima (registar treba da podržava uvid u stanje podataka na osobi za bilo koji datum unazad, zajedno sa informacijom o izvoru promene)
- Vođenje loga pristupa za sve pojedinačne upite
- Korišćenje konsolidacijskog identifikatora za duplikate objekata
- Označavanje »zlatnog zapisa« – trenutno aktuelno stanje objekta (na primer adresa)
- Kod unosa novog zapisa objekta u CRO za novu osobu izračunava se «ocena prekrivanja» (duplicate score)
ASP.GuarantyFund
Softverski sistem za podršku poslovima garantnih fondova osiguranja
- Zavođenje dokumenata i automatsko prosleđivanje u organizacione jedinice.
- Digitalizacija (skeniranje) ulazne dokumentacije i smeštanje u Document Managament bazu podataka
- Provera postojanje prijave u Registru šteta, dodavanje dokumenta već registrovanom zahtevu
- Prijava štete :
- Mesto štetnog događaja – prema državnom registru prostornih jedinica, registru puteva
- Konsultovanje Baze motornih vozila (MUP)
- Konsultovanje Baze registra polisa AO
- Registracija štete :
- Provera prema mestu štetnog događaja
- Automatsko formiranje zahteva
- Zaduženje zahteva obrađivačima
- Obrada zahteva – materijalna, nematerijalna, regresi, sudski, sudski regresni, izvršenje, reaktivacija
- Prezaduženje zahteva na drugog obrađivača
- Postupak Obrade štete vođen preko obaveznih i dodatnik faza i aktivnosti
- Podržano formiranje template dokumenata u procesu obrade štete, smeštanje u DM i slanje e-mailom (Elektronski predmet)
- Elektronska komunikacija sa učesnicima u procesu
- Formiranje naloga za isplatu i prenos u ebanking
- Formiranje naloga za regresna potraživanja
- Automatsko knjiženje naloga u analitičko knjigovodstvo
- Automatsko povezivanje naloga i stavki izvoda (prihvatanje elektronskog oblika izvoda)
- Prenos naloga u Glavnu knjigu (bilo koje softversko rešenje)
- Sistem alarma za obaveštavanje o rokovima rešavanja aktivnosti
- Registri šteta, regresa, sudskih i izvršnih predmeta
- Registar prigovora
- Izveštavanje Garantnog fonda po zahtevima regulatora
- Objedinjavanje svih procesa u jedno jedinstveno rešenje i jedinstvenu bazu podataka
ASP.Papyrus
Softverski sistem za e-pisarnicu
- Autorizacija korisnika
- Administracija sistema – Organizaciona struktura i zaposleni, Klasifikacija dokumenata, Rokovi čuvanja, Veza dokumenata i organizacionih jedinica, Otvaranje / zatvaranje delovodnika, Administracija arhivskih kutija
- Ulazni delovodnik – Zavođenje ulaznih dokumenata, Skenirane, Prikaz delovodnika
- Interna dostavna knjiga (IDK) – Prikaz IDK, Raspoređivanje na zaposlene
- Izlazni delovodnik – Zavođenje izlaznih dokumenata, Prikaz delovodnika, Izrada PTT knjige
- Arhivska knjiga – Kandidati za arhiviranje, ARhiviranje dokumenata, Prikaz arhivske knjige
NOVOASP.PrivacyGuard
- Konsalting usluge iz oblasti usklađenosti sa opštom regulativom Evropske Unije o zaštiti podataka o ličnosti, domaćom pravnom i normativnom regulativom iz oblasti zaštite ličnih podataka i informacionih sistema u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti i Zakonom o informacionoj bezbedenosti Republike Srbije
- Identifikacija elemenata sistema koji bi mogli biti korišćeni za pristup poverljivim i osetljivim podacima
- Izrada Politike zaštite podataka, politike privatnosti kompanije kao i ostale dokumentacije iz oblasti informacione bezbednosti, procedura za sigurno upravljanje podacima i procedura za upravljanje kriznim situacijama
- Izrada Data Protection Impact Assessment analize i prateće dokumentacije za usaglašenost sa GDPR-om i domaćim zakonodavstvom
- Obuka zaposlenih za rukovanje osetljivim i poverljivim podacima u skladu sa ZZPL-om i GDPR-om
NOVOASP.Anonymizer
- Softversko rešenje za anonimizaciju osetljivih, poverljivih i podataka o ličnosti uz očuvanje referencijalnog integriteta baza podataka i očuvanje funkcionalnosti aplikacija zasnovanih na anonimiziranim bazama
- Softversko rešenje za pseudoanonimizaciju u skladu sa međunarodnim standardima, normama i regulativom o zaštiti poverljivih podataka, podataka o ličnosti i posebno osetljivih podataka
- Softversko rešenje ASP.Anonymizer anonimizira podatke u bazama u skladu sa GDPR-om Evropske Unije, Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti Republike Srbije i Zakonom o informacionoj bezbednosti Republike Srbije kako bi se postigla potpuna usaglašenost poslovanja sa domaćom i međunarodnom pravnom regulativom u ovoj oblasti
- Primena algoritama za detekciju osetljivih i poverljivih informacija u skladu sa procenom stepena rizika različitih kategorija podataka i normativnom regulativom domaćeg, evropskog i međuranodnog zakonodavstva koje definiše poverljive i osetljive kategorije podataka
- Izvršenje identifikacije, procene rizika i stepena ugroženosti poverljivih i osetljivih podataka i prilagođavanje/kastomizacija rešenja specifičnim potrebama i bezbednosnim izazovima klijenta
NOVOASP.Security
- Informaciono-bezbednosni konsalting i procena sajber bezbednosnog rizika
- Procena informaciono-bezbednosnog rizika i ugroženosti računarskih sistema
- Konsalting usluge iz oblasti zaštite podataka i računarskih sistema u skladu sa ISO/IEC 27001:2013 informaciono-bezbednosnim međunarodnim standardom
- Procena sigurnosne infrastrukture i fizičke zaštite kroz kontrolu pristupa zaštićenim sistemima
- Edukacija zaposlenih iz oblasti sajber bezbednosti i zaštite poverljivih informacija na računarskim sistemima
- Enkripciona rešenja za zaštitu visoko poverljivih i osetljivih podataka
- Rešenja za enkripciju i autorizovan pristup poverljivim i osetljivim podacima u skladu sa najsavremenijom praksom struke u oblasti informacione bezbednosti
- Enkripciono rešenje zasnovano na Kerkhofovom principu zaštite poverljivih podataka i Šenonovoj maksimi kriptografski zaštićenih sistema
- Kripto-analitički testirano rešenje za zaštitu poverljivih informacija – izuzetno visok stepen otpornosti na diferencijalne i linearne kriptonalaitičke napade
- Rešenje primereno za primenu na sistemima koji zahtevaju najviši nivo zaštite i poverljivosti informacija
- Hibridna implementacija, slojevita zaštita i implementacija teško detektujućih zaštićenih zona
- Kompartmentalizacija kriptološki zaštićenih podataka i elemenata sistema
- Mogućnost zaštite poverljivih podataka od fizičkih napada na elemente sistema uključujući pritisaka na zaposlene
- Softversko-hardverska rešenja za zaštitu informacionih sistema
- Implementacija rešenja za zaštitu nezavisna od platforme – Platform independence (Windows, Linux, Mac OS, BSD)
- Projektovanje i implementacija zaštićenih informacionih sistema
- Konstrukcija zaštićenih računara u izolovanim uslovima sa bezbednosnim hardverom i softverom za potrebe sistema sa visokim zahtevima za sigurnošću
- Dvo-faktorska autentifikacija korisnika hardverskom i softverskom enkripcijom/dekripcijom ključeva
- Zonska implementacija pristupa poverljvim informacijama prema stepenu odobrenja pristupa
- Zaštita prenosnih uređaja, medija i hardverskih komponenti za čuvanje podataka
ASP.Aqua
Softverski sistem za poslove vodoprivrednih organizacija
- Autorizacija korisnika
- Zajednički podaci – Organizacija i zaposleni, Klasifikacije, Cenovnici usluga, radova, vode i odvodnje, Elementi obračuna, Kamate, Takse i porezi
- Registri – Registar prostornih jedinica i kućnih brojeva, Registar fizičkih lica, Registar pravnih lica
- Potrošači – Priključak, Prijava potrošača, Odjava potrošača, Zamena vodomera, Istorija vodomera,
- Obračun potrošnje – Hodogram, Štampa i čitanje čitačkih lista, Pregled prosečne potrošnje, Obračun, Priprema i štampa računa
- Uplate i analitičko njigovodstvo
- Održavanje vodomera
- Radni nalozi
- Usluge trećim licima
- Izveštavanje
Softverska rešenja
07. 06. 2017.