Softverska rešenja

ASP Vam nudi softverske pakete izrađene po najsavremenijim svetskim standardima i prilagođene potrebama našeg tržišta. Paketi su namenjeni osiguravajućim društvima, lokalnoj samoupravi, vodovodima, objedinjenoj naplati komunalnih naknada i usluga i sportskim savezima.

 

ASP.Ins

Softverski sistem za podršku poslovima neživotnog osiguranja

  • Autorizacija korisnika
  • Zajednički podaci
  • Razvoj poslovanja
  • Prodajna mreža
  • Stroga evidencija
  • Prodaja osiguranja
  • Fakturisanje
  • Naplata
  • Premijsko knjigovodstvo
  • Likvidacija štete i obrada regresa
  • Statistička baza

ASP.Revolve

Softverski sistem za podršku poslovima reosiguranja

  • Autorizacija korisnika, konfiguracija i multjezičnost
  • Zajednički podaci – prostor (zone po Solvence II, regije, poslovni partneri, klasifikacije, pravila za vrste pokrića)
  • Ponuda – prijem Zahteva za ponudu (ne izrada Ponude)
  • Ugovor – evidentiranje strukture
  • Aneks Ugovora – ugovor za sledeću godinu, izmene elemenata
  • Tehnički deo : Digitalizacija obračuna (TIS), Elektronski prijem, Automatska analitička podela po strukturi ugovora (risk, segment, LOB, COB)
  • Obračun za aktivne ugovore
  • Obračun za pasivne ugovore
  • Analitičko knjigovodstvo
  • Izveštavanje

ASP.Štete

Softverski sistem za podršku poslovima likvidacije šteta u osiguravajućim kompanijama

  • Prijava štete :
    • Mesto štetnog događaja – prema državnom registru prostornih jedinica, registru puteva
    • Konsultovanje Baze motornih vozila (MUP)
    • Konsultovanje Baze registra polisa AO
  • Registracija štete :
    • Provera prema mestu štetnog događaja
    • Automatsko formiranje zahteva
    • Prosleđivanje (zaduženje) zahteva na obradu
  • Obrada zahteva
    • Obrada zahteva – materijalna, nematerijalna,
    • Obrada regresa,
    • Obrada sudskih šteta,
    • Obrada sudski regresni,
    • Obrada izvršni postupak,
    • Reaktivacija štete
  • Registar šteta
  • Elektronsko plaćanje
  • Analitičko knjigovodstvo
  • Prenos u Glavnu knjigu

ASP.CRO

Softverski sistem za nezavisnu deduplikaciju lica

  • Uloga CRO-a je da omogući deduplikaciju fizičkih i pravnih lica iz više aplikativnih sistema korisnika
  • Korišćenje mikroservisa koji opslužuju registar objekata (fizička i pravna lica, teritorija) i obezbeđuju asinhronu integraciju prema drugim sistemima
  • Integracija mikroservisa sa asinhronim message queue servisom (Rabbit MQ odnosno sličnim) za objavljivanje promena u registru CRO
  • Vođenje istorije svih promena na objektima (registar treba da podržava uvid u stanje podataka na osobi za bilo koji datum unazad, zajedno sa informacijom o izvoru promene)
  • Vođenje loga pristupa za sve pojedinačne upite
  • Korišćenje konsolidacijskog identifikatora za duplikate objekata
  • Označavanje »zlatnog zapisa« – trenutno aktuelno stanje objekta (na primer adresa)
  • Kod unosa novog zapisa objekta u CRO za novu osobu izračunava se «ocena prekrivanja» (duplicate score)

ASP.GuarantyFund

Softverski sistem za podršku poslovima garantnih fondova osiguranja

  • Zavođenje dokumenata i automatsko prosleđivanje u organizacione jedinice.
  • Digitalizacija (skeniranje) ulazne dokumentacije i smeštanje u Document Managament bazu podataka
  • Provera postojanje prijave u Registru šteta, dodavanje dokumenta već registrovanom zahtevu
  • Prijava štete :
    • Mesto štetnog događaja – prema državnom registru prostornih jedinica, registru puteva
    • Konsultovanje Baze motornih vozila (MUP)
    • Konsultovanje Baze registra polisa AO
  • Registracija štete :
    • Provera prema mestu štetnog događaja
    • Automatsko formiranje zahteva
    • Zaduženje zahteva obrađivačima
  • Obrada zahteva – materijalna, nematerijalna, regresi, sudski, sudski regresni, izvršenje, reaktivacija
  • Prezaduženje zahteva na drugog obrađivača
  • Postupak Obrade štete vođen preko obaveznih i dodatnik faza i aktivnosti
  • Podržano formiranje template dokumenata u procesu obrade štete, smeštanje u DM i slanje e-mailom (Elektronski predmet)
  • Elektronska komunikacija sa učesnicima u procesu
  • Formiranje naloga za isplatu i prenos u ebanking
  • Formiranje naloga za regresna potraživanja
  • Automatsko knjiženje naloga u analitičko knjigovodstvo
  • Automatsko povezivanje naloga i stavki izvoda (prihvatanje elektronskog oblika izvoda)
  • Prenos naloga u Glavnu knjigu (bilo koje softversko rešenje)
  • Sistem alarma za obaveštavanje o rokovima rešavanja aktivnosti
  • Registri šteta, regresa, sudskih i izvršnih predmeta
  • Registar prigovora
  • Izveštavanje Garantnog fonda po zahtevima regulatora
  • Objedinjavanje svih procesa u jedno jedinstveno rešenje i jedinstvenu bazu podataka

ASP.Papyrus

Softverski sistem za e-pisarnicu

  • Autorizacija korisnika
  • Administracija sistema – Organizaciona struktura i zaposleni, Klasifikacija dokumenata, Rokovi čuvanja, Veza dokumenata i organizacionih jedinica, Otvaranje / zatvaranje delovodnika, Administracija arhivskih kutija
  • Ulazni delovodnik – Zavođenje ulaznih dokumenata, Skenirane, Prikaz delovodnika
  • Interna dostavna knjiga (IDK) – Prikaz IDK, Raspoređivanje na zaposlene
  • Izlazni delovodnik – Zavođenje izlaznih dokumenata, Prikaz delovodnika, Izrada PTT knjige
  • Arhivska knjiga – Kandidati za arhiviranje, ARhiviranje dokumenata, Prikaz arhivske knjige

ASP.Aqua

Softverski sistem za poslove vodoprivrednih organizacija

  • Autorizacija korisnika
  • Zajednički podaci – Organizacija i zaposleni, Klasifikacije, Cenovnici usluga, radova, vode i odvodnje, Elementi obračuna, Kamate, Takse i porezi
  • Registri – Registar prostornih jedinica i kućnih brojeva, Registar fizičkih lica, Registar pravnih lica
  • Potrošači – Priključak, Prijava potrošača, Odjava potrošača, Zamena vodomera, Istorija vodomera,
  • Obračun potrošnje – Hodogram, Štampa i čitanje čitačkih lista, Pregled prosečne potrošnje, Obračun, Priprema i štampa računa
  • Uplate i analitičko njigovodstvo
  • Održavanje vodomera
  • Radni nalozi
  • Usluge trećim licima
  • Izveštavanje

Softverska rešenja 07. 06. 2017.